Nak Travel, Tapi Takde Duit? Nah..Cuba 5 Cara Pasti Jadi Ni..


Selalu bila tengah scroll Facebook atau Instagram tu mesti keluar 2, 3 keping gambar kawan-kawan kita tengah travel. Pergi oversea pulak tu! Aduhh..jealous pulak.
Kadang-kadang tu mesti terfikir, macam mana dorang boleh selalu travel ni. Banyaknya duit diorang ni. Kita ni pulak, asyiklah tak cukup duit. Sampai bila-bilalah nampaknya tak kemana.
Chop! Nanti dulu, jangan sedih-sedih. Sebenarnya, ada je caranya untuk korang simpan duit. Meh baca ni..

1. Teknik paksa rela ( simpan dalam ASB)
Rasanya, ramai dah tahu pasal kebaikan bila menyimpan kat ASB ni. Selain dapat menggandakan duit simpanan, menyimpan di ASB jugak salah satu cara untuk korang tak sesuka hati withdrawduit simpanan.
Kalau nak keluarkan jugak, kena pergi bank atau pejabat pos. So, proses dia yang rumit tu akan buatkan kita jadi malas nak keluarkan duit tu. Selain tu, dividen yang diberikan agak tinggi. Lagi banyak korang simpan, lagi banyaklah korang dapat!

NAK LAGI TIPS? BACA SINI--> CLICK HERE!

No comments:

Post a Comment

Giveaway Hi Nona !

klik Banner Happy birthday, May Allah bless u always 😆 Have a great day, semoga dimurahkan rezeki and semoga tercapai semua impian...