INTRODUCTION

Hi visitor!!! Welcome to my virtual world. Please navigate around happily. And follow me if you like to :D Leave your footprint on my cbox...Hate my blog? click Here


Wednesday, 21 March 2018 • March 21, 2018 • 0 Sweet hearts


Selalu bila tengah scroll Facebook atau Instagram tu mesti keluar 2, 3 keping gambar kawan-kawan kita tengah travel. Pergi oversea pulak tu! Aduhh..jealous pulak.
Kadang-kadang tu mesti terfikir, macam mana dorang boleh selalu travel ni. Banyaknya duit diorang ni. Kita ni pulak, asyiklah tak cukup duit. Sampai bila-bilalah nampaknya tak kemana.
Chop! Nanti dulu, jangan sedih-sedih. Sebenarnya, ada je caranya untuk korang simpan duit. Meh baca ni..

1. Teknik paksa rela ( simpan dalam ASB)
Rasanya, ramai dah tahu pasal kebaikan bila menyimpan kat ASB ni. Selain dapat menggandakan duit simpanan, menyimpan di ASB jugak salah satu cara untuk korang tak sesuka hati withdrawduit simpanan.
Kalau nak keluarkan jugak, kena pergi bank atau pejabat pos. So, proses dia yang rumit tu akan buatkan kita jadi malas nak keluarkan duit tu. Selain tu, dividen yang diberikan agak tinggi. Lagi banyak korang simpan, lagi banyaklah korang dapat!

NAK LAGI TIPS? BACA SINI--> CLICK HERE!

0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Post history





Template Editor: Angel
Basecode By: Kawaii Lady
Some stuff: