yourblogurl.blogspot.com


Tuesday, 12 June 2018 - 6 COMMENTS

klik banner untuk join;)
tag:




Thursday, 22 March 2018 - 2 COMMENTS


klik Banner

Happy birthday, May Allah bless u always 😆 Have a great day, semoga dimurahkan rezeki and semoga tercapai semua impian awak :)




Wednesday, 21 March 2018 - 1 COMMENTS


Selalu bila tengah scroll Facebook atau Instagram tu mesti keluar 2, 3 keping gambar kawan-kawan kita tengah travel. Pergi oversea pulak tu! Aduhh..jealous pulak.
Kadang-kadang tu mesti terfikir, macam mana dorang boleh selalu travel ni. Banyaknya duit diorang ni. Kita ni pulak, asyiklah tak cukup duit. Sampai bila-bilalah nampaknya tak kemana.
Chop! Nanti dulu, jangan sedih-sedih. Sebenarnya, ada je caranya untuk korang simpan duit. Meh baca ni..

1. Teknik paksa rela ( simpan dalam ASB)
Rasanya, ramai dah tahu pasal kebaikan bila menyimpan kat ASB ni. Selain dapat menggandakan duit simpanan, menyimpan di ASB jugak salah satu cara untuk korang tak sesuka hati withdrawduit simpanan.
Kalau nak keluarkan jugak, kena pergi bank atau pejabat pos. So, proses dia yang rumit tu akan buatkan kita jadi malas nak keluarkan duit tu. Selain tu, dividen yang diberikan agak tinggi. Lagi banyak korang simpan, lagi banyaklah korang dapat!

NAK LAGI TIPS? BACA SINI--> CLICK HERE!





Looking for cool things to do in the city during the school holidays?
    • If you're into both traditional and modern art, music, and performances, then this is definitely for you!
      • Bandar Aktiviti Seni KL (BAS KL) is inviting you to experience the best art destinations, galleries, attractions, and museums in Kuala Lumpur

        • Kicking off this March school holidays, it's the perfect opportunity to bring the kids on an exploration of our rich heritage in arts and crafts during the school holidays.
      • BAS KL is introducing a digital passport to help you on your art discovery journey through the city, and rewarding you with prizes once you collect a minimum of two stamps!

        • Here's how it works:
          1. Visit any of the participating art destinations
          2. Scan the available QR code at the destination and receive a digital stamp on your passport!
      • READ MORE -> HERE!




Monday, 19 March 2018 - 4 COMMENTS

klik banner





Giveaway Hadiah Meletop By Lea Azleeya & Friends

klik banner





Birthday Giveaway by Mrs Pip

klik banner :)

HAPPY BIRTHDAY MRS PIP! 




for your info
about



HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS FOLLOW ASK.FM

shout what ever
Cbox

YOUR CBOX CODES HERE

memory
Archive

helping me a lot
Credit

© 2014 - Skins by Mayra Cute icon from Pixel and other from wana.