Kawaii-World
Tuesday, 12 June 2018 • June 12, 2018 • 2 Love Note


klik banner untuk join;)
tag:


posted by farah @ June 12, 2018
 

Thursday, 22 March 2018 • March 22, 2018 • 1 Love Note



klik Banner

Happy birthday, May Allah bless u always 😆 Have a great day, semoga dimurahkan rezeki and semoga tercapai semua impian awak :)


posted by farah @ March 22, 2018
 

Wednesday, 21 March 2018 • March 21, 2018 • 0 Love Note



Selalu bila tengah scroll Facebook atau Instagram tu mesti keluar 2, 3 keping gambar kawan-kawan kita tengah travel. Pergi oversea pulak tu! Aduhh..jealous pulak.
Kadang-kadang tu mesti terfikir, macam mana dorang boleh selalu travel ni. Banyaknya duit diorang ni. Kita ni pulak, asyiklah tak cukup duit. Sampai bila-bilalah nampaknya tak kemana.
Chop! Nanti dulu, jangan sedih-sedih. Sebenarnya, ada je caranya untuk korang simpan duit. Meh baca ni..

1. Teknik paksa rela ( simpan dalam ASB)
Rasanya, ramai dah tahu pasal kebaikan bila menyimpan kat ASB ni. Selain dapat menggandakan duit simpanan, menyimpan di ASB jugak salah satu cara untuk korang tak sesuka hati withdrawduit simpanan.
Kalau nak keluarkan jugak, kena pergi bank atau pejabat pos. So, proses dia yang rumit tu akan buatkan kita jadi malas nak keluarkan duit tu. Selain tu, dividen yang diberikan agak tinggi. Lagi banyak korang simpan, lagi banyaklah korang dapat!

NAK LAGI TIPS? BACA SINI--> CLICK HERE!


posted by farah @ March 21, 2018
 

• March 21, 2018 • 1 Love Note


Looking for cool things to do in the city during the school holidays?
    • If you're into both traditional and modern art, music, and performances, then this is definitely for you!
      • Bandar Aktiviti Seni KL (BAS KL) is inviting you to experience the best art destinations, galleries, attractions, and museums in Kuala Lumpur

        • Kicking off this March school holidays, it's the perfect opportunity to bring the kids on an exploration of our rich heritage in arts and crafts during the school holidays.
      • BAS KL is introducing a digital passport to help you on your art discovery journey through the city, and rewarding you with prizes once you collect a minimum of two stamps!

        • Here's how it works:
          1. Visit any of the participating art destinations
          2. Scan the available QR code at the destination and receive a digital stamp on your passport!
      • READ MORE -> HERE!


posted by farah @ March 21, 2018
 

Monday, 19 March 2018 • March 19, 2018 • 3 Love Note


klik banner


posted by farah @ March 19, 2018
 

• March 19, 2018 • 3 Love Note


Giveaway Hadiah Meletop By Lea Azleeya & Friends

klik banner


posted by farah @ March 19, 2018
 

• March 19, 2018 • 1 Love Note


Birthday Giveaway by Mrs Pip

klik banner :)

HAPPY BIRTHDAY MRS PIP! 


posted by farah @ March 19, 2018
 







Assalamualaikum and hi people ! Welcome to my kawaii land...Don't forget to leave your footprint on my tagboard...Don't open my page source and copy anything without my permission...Enjoy your visit here...
Do follow me dear visitor...^^


1 2 3 4 5